penktadienis, sausio 6

labai rišlus tekstas




*susikelia kojas ant stalo, nustumdama krūvą knygų, ypač KET knygutę, atsilošia, įsijungia muziką ir atsidususi šypsosi*
Nieko nėra geriau už tą būseną, kai įgyvendini užsibrėžtą tikslą.Šypsausi iki lubų. Na gerai gerai, meluoju.. iki dangaus kiaurymės! Išmokau, pagaliau išmokau, įveikti sunkumus!
Turbūt nesuklysiu sakydama, jog vienintelis žmogus, kuris mane tikrai supranta ir pažįstama yra mano Tėtis. Ir žinot, man tai patinka. Gera, kai žinai, jog su tėčiu gali kalbėti visomis temomis.Na, gal statybų klausimų ir neaptarinėtumėme kartu, bet spalvą namų sienoms išrinkti galiu! Jo kritiką priimu už rimtus pinigus ir šuoliuoju su tuo maišeliu per gyvenimą.
Išmesti bagažą buvusių jausmų pro langą. Išmesti bagažą praeitų metų. Pamojuoti jiems. ir tik širdelės užrakintame stalčiuke laikyti visą tai. Kartkartėmis tikrai noriu per daug, bet tai mano problemos, ne jūsų. Atsiminkit. Atsidaryti naują lagaminą.Giliai įkvėpti.Pradėti dailiai ir tvarkingai lankstyti naują gyvenimą. Dabar tam tinkamiausias laikas. Kol kas man tai puikiai sekasi.Na taip taip, pasigyriau. Bet šiandien galima. Juk jau beveik savaitė. khi khi khi.











ūūūūūūūūūūūūūūūūūūūūūūūūūū.
Galvokit ką norit!!!!!!!!


Jaunystė-kvailystė-pateisinama ir galima.(tinkama vartoti ypač dabar)

1 komentaras:

  1. šyypt, kažkaip smagu skaityti du paskutinius tavo dienoraščius po visų ankstesnių! <;

    AtsakytiPanaikinti